اکبرزاده: ورزشکاران در انتخاب مسابقات دقت کنند!

پس از پایان رقابت‌های پرحرف و حدیث لبنان و آن‌چه که به ناحق بر سر ورزشکاران ایرانی شرکت‌کننده در آن مسابقات آمد، وحید اکبرزاده، مربی تیم ملی پرورش اندام ایران در یک گفت‌وگوی اختصاصی خواهان دقت بیشتر ورزشکاران در خصوص انتخاب مسابقات مختلف خارجی شد.

اکبرزاده گفت: مسابقات لبنان با تمامی خوب و بدی‌هایش به پایان رسید، مسابقاتی که بی‌برنامگی در آن حرف اول را می‌زد. البته من باید قبل از هر چیز به تمامی قهرمانانی که نتیجه گرفتند و یا این‌که به نتیجه دل‌خواه خود نائل نیامدند تبریک بگویم.

مربی تیم ملی گفت: متأسفانه در سنگین‌وزن و یکی، دو وزن از رقابت‌های آماتور نتایج آن‌چنان که باید برای قهرمانان ایرانی رقم می‌خورد، رقم نخورد که این جای تأمل بسیار دارد.

اکبرزاده گفت: با توجه به این اتفاقات و اتفاقات مشابه دیگری که پیش از این در این خصوص شاهد بوده‌ایم قهرمانان عزیز باید یک مقدار در خصوص مسابقاتی که می‌خواهند در آن شرکت کنند بیشتر دقت نمایند و هر مسابقه‌ای را برای حضور انتخاب نکنند.

مربی تیم ملی پرورش اندام ایران در پایان گفت: خوشبختانه در داخل کشور هم مسابقاتی را داریم که زیر نظر فدراسیون جهانی پرورش اندام IFBB برگزار می‌شود، مسابقاتی که تمامی امتیاز مسابقات مشابه خارجی را نیز دارد که ورزشکاران ایرانی می‌توانند با حداقل هزینه و مشکلات در آن رقابت‌ها شرکت کرده و در آن‌ها به حق واقعی خود هم برسند.

مطالب مرتبط

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.