یزادنی: شرایط برگزاری مسابقه از هرنظر مبهم است / پیشنهاداتمان را به سرپرست ارائه کردیم

خبرفیت-صبح امروز جلسه شورای فنی با سرپرست فدراسیون پرورش اندام برگزار شد. محسن یزدانی که یکی از حاضرین در این جلسه بود در گفت‌وگو با سایت خبرفیت پیرامون جزئیات این نشست صحبت کرد.

پیشنهاداتمان را ارائه کردیم
امروز با سایر همکاران و دوستانم در جلسه با سرپرست فدراسیون همه پیشنهادات و نقطه نظرات فنی و علمی را ارائه کردیم. هدفمان هم این بود که سلامت ورزشکاران و هزینه هایی که برای آماده سازی می کنند در اولویت باشد.

دوشنبه تصمیم گیری می شود
ما حرف هایمان را زدیم و چیزی که باید می گفتم را گفتیم. اینکه تیم ملی اعزام بشود یا نشود؟ مسابقات برگزار شود یا نشود؟ مسابقات انتخابی برای ملی پوشان سال گذشته گذاشته شود یا نشود؟ ورزشکار از نظر سلامت بدنی و هزینه هایی که انجام می دهد خیالش راحت است یا نیست؟ همه این ها در جلسه مطرح شد. قرار است فدراسیون دوشنبه جمع بندی نهایی را انجام دهد.

از نظر من همه چیز مبهم است
اگر نظر من را بخواهید شرایط از هرنظر مبهم است. وضعیت کرونا در کشور بدتر شده و بعضی استان ها در وضعیت قرمز هستند. معلوم نیست در پاییز موج شدیدتری از کرونا کشور را درگیر کند. درصد زیادی امکان برگزاری مسابقه وجود ندارد. اوضاع در خود اسپانیا هم نامشخص است و معلوم نیست شرایط سفر به آنجا وجود دارد یا نه! از دیدگاه مدیریتی وقتی یک چشم انداز که برگزاری مسابقه است تا این اندازه مبهم می باشد پس برگزار نشود بهتر است. هرچند این نظر شخصی من است و درنهایت تصمیم گیری به عهده فدراسیون خواهد بود. امیدوارم بهترین تصمیم برای ورزشکاران گرفته شود.

مطالب مرتبط

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.