معرفی نفرات برتر مچ اندازی جوانان (چپ دست)

خبرفیت-رقابت های مچ اندازی قهرمانی کشور علاوه بر بخش راست دست ها به افرادی که متخصص در دست چپ نیز هستند اختصاص یافته‌؛ و در بیست و دومین دوره رقابت ها که در مشهد برگزار می‌شود بعضی از ورزشکاران نیز در هر دو دست شانس خود را امتحان کردند.

در بخش جوانان و در 55 کیلوگرم حامد قاسمی سوم شد ابولفضل ترکم از فارس رده دوم را به دست آورد و آرتین یاری نژاد از  خراسان رضوی قهرمان شد.

در 60 کیلوگرم فارس توسط ورزشکار این  استان یعنی علی جاوید رتبه سوم را به دست آورد حسن فیاضی از خراسان رضوی دوم شد و زارع زاده از یزد به عنوان قهرمانی رسید.

 در 65 کیلوگرم سجاد اشرف از فارس سوم شد رتبه دوم به نعیم کلاف از خوزستان اختصاص یافت و جایزه نفر اول نیز به نماینده یزد رسید. 

در 70 کیلوگرم رتبه سوم به محمدرضا علی اکبری از خراسان شمالی، رتبه دوم به رسول محمد الق از گلستان و رتبه اول نیز به محمد جلیلی اختصاص یافت. 

در 75 کیلوگرم آرتین نادری از کردستانسوم شد، چهارمحال و بختیاری  و صادق شاهپویان رتبه سوم را تصاحب کردند و حامد توکلی نیا از خراسان رضوی قهرمان شدند.

 در 80 کیلوگرم نیز رتبه سوم به گلستان و احسان کتوک اختصاص یافت محمدحسین فوقانیان از خراسان رضوی دوم وعرفان غلامی از اصفهان اول شدند. 

در مثبت 80 کیلوگرم سینا شفیعی از اصفهان سوم شد رتبه دوم به امیررضا یارنژاد از خراسان رضوی اختصاص یافت و حسین مرادی فر هم از خراسان رضوی روی سکوی اول رفت.

مطالب مرتبط

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.